امام رضاع

دل من گم شد،اگر پیدا شد

بسپارید امانات رضاع

و اگر از تپش افتاد دلم،

ببریدش به ملاقات رضاع

از رضاع خواسته ام تا شاید

بگذارد که غلامش بشوم.

همه گفتند محال است ولی

دلخوشم من به محالات رضاع...

 

(میلاد مسعود امام رضا ع بر شما مبارک)

 



نظرات شما عزیزان:

mace
ساعت5:28---20 مهر 1393
منم به محالات امام دلخوش هستم .
اين شعررو نشنيده بودم، جالب بود .

پاسخ:ممنون از اظهار نظرتون...


سارا
ساعت19:04---25 شهريور 1393
مرغ پر بسته ام و نیِّت قافی دارم
هر چه غیر از تو مرا هست اضافی دارم
کعبه از چشم تو پنهان چه طوافی دارم
پیش بازار رضای تو کلافی دارم
.


sara
ساعت10:24---18 شهريور 1393
آمده ام اي خدا ، جانا تو پناهم بده
عاشق فرياد دل ، ربا تو پيامم بده
سوگند به تو اي حرمت درماندگان
عاشق راهت شدم ، محبا راهم بده . . .


لیلا
ساعت9:31---16 شهريور 1393
یا ضامن آهو ، دلربای دلها میلاد با سعادت امام رضا (ع) رابه همه مسلمانان بخصوص شما دوست عزیز وگرامی خودم تبریک می گویم امیدوارم هر چه خواهان باشی از خدا امام رضا را واسته قرار دهی
پاسخ:ممنونم لیلون جون!چه دعای قشنگی!آمین...


ثنــــای دوست داشتنی
ساعت23:13---15 شهريور 1393
شمع جمع شاپرکهایی رضا
ای کلید ساده مشکل گشا
آن گل زیبا گل خوشبو تویی
ای رضا جان ضامن آهو تویی
با نگاهت چون کبوتر کن مرا
تا بگیرم اوج ، خوشحال و رها

میلاد نور مبارک
پاسخ:ممنونم الهه جون! شعر قشنگی بود.مرسی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : شنبه 15 شهريور 1393برچسب:امام رضا,, | 17:38 | نویسنده : مریم |

.: Weblog Themes By BlackSkin :.